بهترین پیشنهادات تور چین نوروز 95
بهترین پیشنهادات تور چین نوروز 95

بهترین پیشنهادات تور چین نوروز 95

با قلمرو گسترده و تاریخ طولانی، چین، جاذبه های توریستی زیادی واسه کشف کردن داره. مسلما وقت نمیکنین خودتون جاهای دیدنی چین رو یکی یکی سر بزنین. پس نگاهی به فهرست 10 تایی جاذبه های گردشگری چین بندازین و برنامه ریزی کنین پس تا یادتون نرفته تو،تور چین نوروز 95 ما شرکت کنین و با ما تماس بگیرین و در مورد تور چین اطلاعات بیشتری بگیرین.



1. دیوار بزرگ چین

دیوار بزرگ چین دژیست به منظور حفاظت از سلسله های مختلف چین در مقابل تاخت و تاز هانیکها، مغولها، ترکها و سایر اقوام چادر نشین که از سرزمین های جدید مغولستان و منچوریا می آمدند، ساخته شده است.دیوار چین طویل ترین دیوار ساخت دست بشر می باشد که به طول تقریبی 6352 کیلومتر از گذرگاه شانگهای در دریای بوهایی در شرق و حد فاصل چین و منچوری تا لوپ نور در جنوبی ترین قسمت منطقه خودمختار زینجیانگ کشیده شده است.این دیوار تقریبا" مرز بین چین شمالی و مغولستان داخلی را مشخص میکنه امروزه برخی از قسمتهایی که در بخشهای توریستی قرار دارد بازسازی شده است.

 

2. ارتش قرمز مایل به قهوهای در شیان

ارتش سفالی شیان یکی از مهم ترین کاوشهای باستان شناسی چین است. این گورستان مجسمه های امپراتور در ۱۵ کیلومتری شرق آرامگاه امپراتور شی هوانگ در منطقه لین تونگ Lintong شیان است. ارتشی از گل رس پخته (قهوه ای مایل به قرمز) که سالها در دل خاک مدفون بودند .

 

3.  شهر ممنوعه در پکن

شهر ممنوعه یا همان GU Gong در شمال میدان Tiananmen در پکن واقع شده است. درچین باستان فقط دو امپراطوری Qing و Ming اقدام به ساخت کاخ و قصرهای مجلل نموده اندکه امروزه بعنوان بزرگترین مجموعه کاخ موزه های امپراطوری چین با مساحت 74 هکتاردر جهان مطرح می باشد.در بر گیرنده 999 کاخ است و این مجموعه آن چنان وسیع است که مثل شهری می ماند وچون در زمانهای قدیم هیچ فردی غیر از دربار حق ورود به این محدوده را نداشت و حتی خود دربار نیز نمی توانستند از محدوده این کاخها خارج شوند به همین دلیل به شهرممنوعه مشهور شده است.

 


4. .رودخانه لی در گویلین

مناظر رودخانه لی هر هنرمندی رو به خودش جذب میکنه.نقاشان و شاعران چینی از زیبایی طبیعی اینجا الهام گرفتن و دست به قلم شدن و این مناظر خیره کننده رو به تصویر کشیدن.امروزه این رودخانه یه مرکز گردشگری محبوب واسه عکاسی به شمار میره.. وقتی یه توریست به دنبال یکی از معجزه های طبیعی میگرده، اولین جایی که به ذهن میرسه، همین رودخانه لی هستش.این رودخانه 83 کیلومتری که بین گویلین و یانگشو قرار داره، یکی از زیباترین دیدنیهای چینه.. اطراف این رودخانه رو تپه های سرسبز و شیب دار، روستاهای کشاورزی و درختان بامبو گرفته.


5. کوه های زرد

در شرق چین، نزدیک شانگهای و هانگژو، مناظر دیدنی کوه های زرد شما رو شگفت زده میکنه.. طلوع آفتاب.. دریایی از ابرها.. صخره های عجیب و غریب..درختان کاج در هم پیچیده. و چشمه های آب گرم.کوه های زرد یکی از معروف ترین قله های چین به شمار میره و یکی از بهترین پارک های ملی که هم دسترسی بهش آسون تره و هم طرفدارای بیشتری داره..



6. پاندای غول پیکر

نه تنها چینی ها عاشق این پاندای دوس داشتنی هستن بلکه خارجی ها و توریست ها هم دوسش دارن..heartدرسته خیلی باغ وحش ها اینجور خرس های پاندا رو نگهداری میکنن، ولی خانه اصلی این پاندای غول پیکر در چنگدو هستش.سه جا واسه بازدید از این پاندا رو میتونین پیدا کنین: مرکز تحقیقات و پرورش پاندا چنگدو..که در شمال شهره.. مرکز پاندا بیفنگسیا. که 2 ساعت تا چنگدو فاصله داره و پانداهای بیشتری نگهداری میکنه و دره دوجیانگیان.که یه ساعت تا چنگدو فاصله داره.



7. کاخ پولاتا در لاسا

کاخ پولاتا یا همون پولاتا پالاس نمادی از تبت هستش. در سال 1994 جزو میراث فرهنگی یونسکو اعلام شد.. یه کاخ بزرگ که آثار و مقاله ها و تصاویری از تاریخ، مذهب، و فرهنگ و هنر تبت رو به تصویر میکشه. اینجا به خاطر مجسمه ها، نقاشی های دیواری، عتیقه جات و جواهراتش معروفه.

 


8. بندر ویکتوریا

نمای فوق العاده بندر ویکتوریا که از قله ویکتوریا دیده میشه، جون میده واسه عکاسی.قله ویکتوریا بهترین جایی هستش که میشه مث پرنده ها از اون بالا ، هنگ کنگ رو ببینین.برای تهیه بلیط هواپیما چین وقت رو از دست ندین!




9. دریاچه غرب در هانگژو

هانگژو به عنوان "بهشت روی زمین" شناخته شده.. دریاچه غرب به این دلیل به وجود اومد که چینی ها عاشق این سبک پارک هستن.. دریاچه غرب یه جای دنج و آروم هستش که میتونین اطرافش به دوچرخه سواری مشغول بشین و از طبیعتش لذت ببرین..

 

 

10. بوند، شانگهای(معماری بین المللی)

 این کنار گذر آبی به نام Zhongshan Dong Yi Lu نیز معروفه و یکی از اسکله های زیبا و از مظاهر شهر شانگهای ست. این منطقه از پل Baidu تا شرق رودخانه Jinling ادامه می یابد و حدود 1.5 کیلومتر طول داره گردشگران تور چین با قدم زدن در این منطقه ساحلی و اسکله ای میتونند در قسمت مقابل برج تلویزیونی معرف Oriental Pearl TV Tower و Jin Mao Tower را مشاهده کنند.این منطقه یکی از 10 مکان دیدنی شانگهای است که ارزش قدم زدن و دیدن را داره مهم ترین و ارزشمند ترین مکان دیدنی این منطقه 52 پل در قسمت غربی آن است که دارای معماریهای مختلفی از جمله سبک گوتیک, باروک، رومی, کلاسیک و مدرن است.



 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سمیه عزیزی